Information
I denna e-tjänst kan du ansöka om att bli godkänd utsättare för Munkedals kommun.
Vad händer med din ansökan?
1. Då du slutfört din ansökan via denna e-tjänst får du ett mottagningskvitto och en kopia på ansökan.
2. Ansökan registreras i vårt system.
3. Du kontaktas av handläggare.
Om du hellre vill kan du ladda ner ansökningsblanketten som PDF, skriva ut och skicka som brev eller mejla. Se nedanstående adresser.
Har du frågor?
Kontakta samhällsbyggnadsförvaltningen via e-post planbygg@munkedal.se eller via kommunens telefonväxel 0524-180 00.
Postadress: Samhällsbyggnadsförvaltningen, Munkedals kommun, 455 80 Munkedal
Behandling av personuppgifter
Vi behöver spara och behandla personuppgifter om dig, så som namn, adress, telefonnummer, personnummer, e-post och fastighetsadress. Syftet med en sådan behandling är för att kunna dokumentera din anmälan. Personuppgiftsansvarig är samhällsbyggnadsnämnden. Läs mer om hur Munkedals kommun hanterar dina personuppgifter på munkedal.se
Inloggning krävs för denna e-tjänst
E-tjänsten måste signeras innan inskick
Tillgänglig som PDF