Nybyggnadskarta - beställning

Denna e-tjänst har 3 steg
  • 1. Nybyggnadskarta - beställning
  • 2. Förhandsgranska
  • 3. Skicka in



Information

I denna e-tjänst kan du beställa nybyggnadskarta.

 

Vad händer med din beställning?

1. Då du slutfört din beställning via denna e-tjänst får du ett mottagningskvitto och en kopia på beställningen.

2. Beställningen registreras i vårt system.

3. Du kontaktas av handläggare.

 

Vid beställning av nybyggnadskarta tas det ut en avgift enligt gällande taxa.

   

Om du hellre vill kan du ladda ner beställningsblanketten som PDF, skriva ut och skicka som brev eller mejla. Se nedanstående adresser.

Har du frågor?

Kontakta samhällsbyggnadsförvaltningen via e-post planbygg@munkedal.se eller via kommunens telefonväxel 0524-180 00.

Postadress: Samhällsbyggnadsförvaltningen, Munkedals kommun, 455 80 Munkedal

 

Behandling av personuppgifter

Vi behöver spara och behandla personuppgifter om dig, så som namn, adress, telefonnummer, personnummer, e-post och fastighetsadress. Syftet med en sådan behandling är för att kunna dokumentera din anmälan. Personuppgiftsansvarig är samhällsbyggnadsnämnden. Läs mer om hur Munkedals kommun hanterar dina personuppgifter på munkedal.se

Information

Tillgänglig som PDF

Ladda ned